Intresseföreningens medlemmar

Skultorp i oktober 2017

Till tidigare medlemmar i Skultorpsbygdens Intresseförening

Som Du säkert vet har Skultorpsbygdens Intresseförening upphört. Vi i Skultorps Hembygdsförening  har tagit över föreningens medlemsmatrikel och en del av deras verksamhet.

Precis som Intresseföreningen så värnar vi Skultorpsbygden och genomför olika arrangemang här.

Mer information finns på vår hemsida www.skultorpshembygdsforening.se  Vi finns också på facebook:

Om Du inte redan är medlem hos oss hälsar vi dig välkommen med i vår förening. Vi vill gärna ha fler medlemmar som bl a kan vara med och påverka vår verksamhet.

Medlemsavgiften per kalenderår är 150 kr/person. Betala in till bg 621-5156 Skultorps Hembygdsförening. Vid betalningen skriver Du namn, adress och mailadress i meddelanderutan. Får det inte plats så mailar Du samtidigt till sonja.gustavsson@gmal.comBetalar Du in redan nu gäller medlemskapet t o m 2018.

Har du frågor?

Kontakta:

Birgitta Axelsson, 0500-43 38 38 eller 070-8698313

Sonja Gustavsson, 0500 43 32 66 eller 070-2370320

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)