Aktuellt:

Ett litet reportage om vår medlem KG Johanssons stipendium kan läsas under Reportage 2020

OBS! Ny tid för torsdagsträffen, 15.00 från torsdag 10 september

På grund av Coronaepedemin råder det lite stiltje i planeringen av våra aktiviteter. En aktivitet som pågår fortlöpande är våra arbetskvällar på torsdagar kl 15.00 där vi arbetar runt våra stugor med förbättringar, rensar och sköter om våra trädgårdar! Alla är välkomna att delta med de uppgifter som känns rätt för den personen! Vi dricker kaffe med "Corona-avstånd" vid lastbryggan och där råder trevlig gemenskap! Välkommen

"Håll ut, kära hembygdsvänner, gå ut och njut av den vackra naturen, så ses vi då smittorisken blåst över"

Bra tillfälle!

När vi nu är lojala och håller oss från sociala kontakter kan det vara bra att ha något intressant att läsa. Billingsbygden 2020 finns nu att köpa! Om Du vill ha ett exemplar kan Du kontakta styrelsen@skultorpshembygdsforening.se eller ringa Sonja tel. 0500-433266 så ordnar vi med hemleverans! Boken kostar 60 kr och kan betalas via swish 1233384708 eller enligt överenskommelse!